torsdag 19 augusti 2010

Pollan och Dottern har vart på tävling i helgen, det gick bra de var så duktiga och kom på 4:de plats i LA:1 på 65,79% det var den andra klassen de startade, första klassen gick oxå bra då hamnade de priiiisiiis utanför placering på 62,76% och det var en LB:1. Men jösses va varmt det var... oh vi höll på att smälta bort.
Nu är det tävling i helgen igen... något jag ångrar att jag anmälde de till då jag inte alls känner för att vara borta en hel lördag igen. Jag har dessutom varit sen med att betala in men det är så konstigt med denna anmälan i TDB.. för tävlingen är den 21a och sista betalningsdagen är den 20de... även fast sista anmälningsdagen var den 6de.. bergis kommer vi till tävlingen o så säger de att nää ni har inte betalt så ni får inte starta, skulle inte vara så kul.
Idag ska jag träna för Traudi, det var länge sedan jag tränade så det är på tiden, Traudi är verkligen suverän på teknik. Det är otroligt mycket grunden grunden grunden.. o det behöver man alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar