fredag 15 april 2011

jajaja jag bjuder på det...

jag råkade yppa för min chef att jag minnsan oxå vill uppgradera min telefon när uppgraderingen blir tillgänglig men att jag är så korkad när det kommer till sånt att jag inte vet hur man gör... ÅH sa chefen..va bra! då kan du vara med på mötena på fredag å så ska du få säga om förstår user guiden (för dummies som mig) för uppgradering ..eh.. kul att få bevisa hur korkad man faktiskt är för chefen lixom...
Mötet slutade med att telecom killen fick massor av jobb att göra för jag fattade inget.. o stackars telecom killen.. jag fick känna mig dum :S.. men chefen verkade nöjd :O
Nästa möte var samma typ fast då handlade det om smart tv.. eh. jag har nog aldrig aldrig startat upp en tv från scratch... :) tv killen fick inte lika mycket skäll mer beröm för deras user guide för dummies var mycket bättre... men så råkade jag säga att jag vet nog inte ens hur man startar plug and play (i know:O!! jättejobbigt att säga sådär i ett rum fyllt med tekninknördar) o det vart en liiiten piiinsam tystnad ett tag. Som tur var räddade service chefen mig o sa att ja men "50% av alla frågor som kommer till supporten är just om hur plug and play funkar"
tack tack tack..

puh

det resulterade i att jag på måndag ska få en tv i kartong o ska packa upp den o få igång den med alla funktioner de vill att kunderna ska lyckas med.. jag kommer vara nervös heeela helgen :O
Å det ja inte fattar ska jag skriva ner på papper å så ska tv killen lägga till allt en korkad människa inte fattar i deras guide för dumhuvuden som mig :O

herregud hur ska det gå!!??!!
o jag får inte fråga M om hjälp!(inte fråga någon om hjälp)

känner jag mig dum??... nää inte alls, inte alls... ibland ska man vara tyst.. fan att jag aldrig kan lära mig det.

1 kommentar: