fredag 25 maj 2012

ÅH  äntligen funkar bogger!! nu kan jag blogga igen :)

det har ju varit helmuppigt här på min sida ett tag nu jag har ytp inte kunnat blogga på bloggen bara via telefonen, å där är det ju jobbigt att skriva mycket så det har inte blivit av.

Idag har vi haft familjedag på jobbet, det var mycket lyckat. Men nu är jag heelt slut i kroppen, jag kunde inte ens rida i dag. Så pollan fick äta lite gräs medans jag mockade o så.

Jag har även slutat rida i min sadel. Ska skaffa en ny. Jag ska även skaffa en såndär padd.
Det är så konstigt. förra veckan funkade vänster slutorna hur bra som helst så bra att jag fick för mig att det var det lätta hållet, men sen sa Ann, ja men då tar vi det lätta varvet nu. Jösses va nice det har släppt med de dära vänster slutorna tänkte jag. Likadant i måndags, det gick ju jättebra att göra till vä. Det gick till och med att börja öva på arbets piruetter. Helt fantastiskt ;)

Åh va härligt det är när det släpper, oavsett vad som kan vara orsaken. Jag tror att orsaken till de tröga vä slutorna har varit min sadel. Den har verkligen inte hjälpt till jag tror tom att den själpt. No more den sadeln!!

jag längtar verkligen efter den dära padden, det blev faktiskt otrolig skillnad. Det blev lixom jättemjukt att sitta. Måtte den komma snaaaart

förresten jag har satt ut en annons på pollan, 4 har hört av sig hittils och en via min tränare. En har provridit. Det är väldigt dött på marknaden nu, säger alla. Ingen köper häst tydligen.
Jag har ingen brådis alls huvudsaken är ju att hon kommer till någon som verkligen verkligen tycker om henne. Jag har lite ågren över det men jag tror det är det bästa.

Kommer ingen o köper henne så rider jag gärna vidare på henne :) i en annan sadel då....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar