fredag 10 augusti 2012

Hej Hej hemskt mycket hej

Såhär har Pollan sett ut i sommar, hemskt snygg. Den här flughuvan var jättebra, den lilla näsan har klarat sig helt från att bli röd och solbränd.

hon har vari på bete hos Karin i år igen och vi har varit på Gotland i år igen :)

Annars är jag ganska less och funderar på att sluta med hästar helt. Kanske skaffa mig en hund eller nåt, men troligtvis kommer det inte inträffa..

Pollan ska säljas, det är ju inte det lättaste kan man säga. Först ska man hitta en köpare som är bra, inte helt enkelt, sen ska ponnyn gå igenom en besiktning o det är verkligen inte heller helt enkelt. Nu har jag ju en väldigt frisk och sund ponny som har gått som en klocka, men vad hjälper det när man vid besiktning är halt vid böjprov, inte mycket men liiite.
Vi har varit hos vetrinären och vi har behandlat och röntgat men vi hittar inget fel. SUCK stor jävla jätte SUCK! Jag tror helt enkelt att hon inte vill bli såld.
Jag ser framför mig en gammal kärring och en liten polla som struttar runt grå håriga och dana...ja vi får nog dras med varandra helt enkelt. Jag är sjukt sjukt less...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar