onsdag 29 augusti 2012

Snurrig


Idag tog jag upp flera av mina stallkläder till stallet, ja jag kan ju inte ha dem hemma eftersom det ska vara undan plockat o rent när man visar ett hus.

Joo jag höll på o ställde in grejjor i skåpet o så. Sen gick jag o pratade lite men mina härliga stallkamrater (vi har ganska kul o skrattar mycket, nästan jämt) medans jag väntade på Sara för att hon skulle bli klar.

När jag kom hem upptäckte jag att jag inte hittade min mobil...  suck o stön...upp till stallet igen o leta, men jag hittade ingen ....heeelt borta. Jaha tänkte jag den måste ligga någonstans hemma då. Hem igen, men icke sa nicke den var borta. O man ska ju inte tro att jag hade den ens på vibration, då skulle det ju inte vara någon match att försnilla den ju. maken föreslog att vi skulle åka till stallet igen o leta...hade ju inget val så upp till stallet en tredje gång denna dagen, nu utrustad med ficklampa. Rotade igenom alla kläder noooogrant men hittade ingen mobil. Tänkte ge upp men lyfte för säkerhets skull på gummistövlarna jag flyttat runt på. Åh va hittar man där inne i foten på ena stöveln :0 ??? Jovisst där låg den, konstigt för jag hade faktiskt bara flyttat på stövlen, men antagligen hållt i telefonen o släppt den när jag ställde ner stövlen.

Ibland undrar man ju hur det står till uppe i kolan, just nu verkar det vara extra illa ställt ialla fall. Suck lixom dubbelsuck

Nu kan jag ialla fall sova när den är tillrätta :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar