torsdag 30 augusti 2012

some shoooping on the lurre

japp det är farligt att gå med Maddelainen på lurren, faktiskt är nästan alla mina arbetskompisar ruggigt läskiga att gå i affärer med, vi shoppar alltid massor, å det kan ju inte bero på mig...bara alla andras fel såklart.

hur som jag har shoppat ett par brallor på gina, alltså de är sjuukt snygga på alla men inte fullt så snygga på mig. Men de ser bara konstiga ut bakifrån (en jävlans massa veck på baklåren, jaa såklart är det byxornas fel för mina veck på lååren är faktiskt många fler o mycket mindre utan brallor ;-) ) å där ser ju inte jag hur det det ut så wtf.. jag stoppar huvudet i sanden och tror att det ser snyggt ut från alla håll :)...väry bra teknik.

sånahäriga brallor.... och för sakens skull ska jag bara berätta att jag har absolut inte ett mellanrum mellan mina lår som bruttan på bilden,  :)

bilden blev ju fasligt dålig när jag bara kopierade från Ginas hemsida.. men ialla fall

sen shoppade jag en blus o två tröjor... väry väry bra, såå snygg jag kommer bli framifrån :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar