fredag 18 juni 2010

jag bara måste köpa den där Mountain horse Jackan som är så röd och fin.. den som hippson prylbloggaren Cecilia så snällt svarade på min fråga om .
Jag tycker nämligen att rött är snyggt och att pollan och jag är grymma i den färgen.. åh så har jag ett motto som säger kan man inte vara bäst får man vara snyggast... men det är såklart med hård konkurrens i stallet om den titeln.. Min kompis M tex...hon är alltid suuuuper matchad och vrålsnygg.. men hon är ju oxå butikschef för en hästbutik.. men se där ligger man i lä(sen har vi förstårs de töntarna som skiter i hur de ser ut och bara vill vara och är jävligt bra ;)) men jag har insett för lääänge sedan att se i den klassen hör vi inte hemma,...
jag har iof sett en Pikeur jacka (röd såklart)som slår den MH jackan med hästlängder men det gör även priset

2 kommentarer:

  1. Mm... Svårt o konkurrera med M om matchningarna :)

    Du kommer bli skitsnygg i jackan! :D

    SvaraRadera
  2. Oh ja... nästan lika snygg som du i dina blingade stövlar ;)

    SvaraRadera