torsdag 24 juni 2010

skit...

jag har förstört min bil..hur i helvete kan man vara så klantig?? jag har backat in i en stolpe..hur kunde det hända?? Fan jag har ju trott att jag är skitbra på att köra bil, men det är ja ju tydligen heelt jävla kass på. Jag höll på att döööö när jag fattade vad jag gjort. Åh jag som nyligen hånat min mamma för att hon kört in i sitt garages stolpe... jamen nu syns det att vi är släkt även på bilarna. skitihelvete vad jag skämms för detta...
jag ringde till sambon och ylade om att jag kört in i en stolpjävel och han undrade såklart om jag var helt totalt skruvad.. sedan gick jag och la mig under täcket och vägrade gå upp, fast det var ja ju tvungen att göra. Jag var tvungen att gå upp för att laga mat åt mina bortskämda Vuxna (nåja.. iallafall i deras egna ögon) barn... grilla hamburgare tänkte jag .. det kan ju inte vara allt för avancerat.. men jodå, jag lyckades tappa ner 2 av 5 st burgare på kolen. Å de där pitabröden, de blev stenhårda för att jag inte kunde passa ugnen och vända burgare samtidigt.. dottern som sa att hon skulle hjälpa till o passa den gick och la sig i sängen som vanligt, aja hon sa ju inte vilket århundrade hon tänkte hjälpa till... henne kan man verkligen inte lita på, hon har gett ordet "sen" en ny innebörd.
Det var ju verkligen inte min dag igår. Hunden blev glad ialla fall över två hamburgare.

2 kommentarer:

  1. Lilla gumman, du är inte dålig på o köra bil... Det var stolpjäveln som var dålig på o hålla sig undan ;)
    kraaaam!

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅ du är bara bäst.. å har sååå rätt!!!!
    den (stolpen) ville ha lite röd färg på sig... den var ju så grååå

    SvaraRadera