söndag 27 juni 2010

nää det är är ju orättvist Pollan blir bara rundare och rundare... vad göra??
suck, from nu ENDAST några strån hö på morgonen bara så hon inte tror att hon är helt bortglömd... och ENDAST ett par korn av muslin så det skramlar i krubban....nu jäklar blir diet, o skrittmaskin minnsan varje morgon...
jag har varit stalledig hela veckan då dottern har tagit hand om stallet denna vecka... ok jag kunde inte hålla mig jag var där härom dagen men då var Pollan i hagen så jag såg inte magen.. även om jag borde slängt ett öga åt det hållet för då hade jag garanterat inte missat barbamamman som går där i hagen. Men idag så var det dotterns tur att vara stalledig å det var då jag fick en smärre chock..
Hur i helskotta kan det bli såhär såfort??

3 kommentarer:

  1. Fort gåre o samla på sig dom där sommarmagarna... Du... du kanske ska ta det där tipset med saxen trots allt? ;)

    SvaraRadera
  2. Isak har oxå börjat lägga på sig en del redan... Vart är den fina buklinjen?

    SvaraRadera
  3. jaa...nu äre halm o några strån hö som kommer serveras...

    SvaraRadera