onsdag 5 januari 2011

gammal??
häromdagen hade vi en diskussion runt matbordet.. ingen allvarlig sådan utan bara en vanlig diskussion, för utomstående så låter det nog som om vi är arga eller nåt men det är vi inte, vi är bara i diskussions mode, o min familj är lite rörig o yvig ibland.. :).. vi är jättebra på att mobba varandra om någon säger fel ord eller klantar sig på nåt sätt.. men ibland blir det bara .. fel.. som häromdagen vid just denna diskussionen. Ena dottern var upprörd över att hennes rum aldrig blir klart ( med all rätt ska jag tillägga) och tyckte vi var tarvliga som aldrig satt upp hennes tv.. till saken hör att hon motviligt gick med på att byta rum med lillbrorsan om vi fixade lite med i hennes.

o vi är vär ruggigt dåliga (men mest sambon såklart) på att göra klart där, måste jag erkänna. Å dottern går på om hennes tv att den minsan inte sitter uppe och jag säger då men hitta en lösning själv.. eller ta hjälp av pappa att för att få en utlösning (!!!!!!) MY GOD de andra familje medlemmarna bara stirrade på mig och sambon stirrade extra konstigt.. sedan bröt det största asgarvet i manna minne ut.. o va tror ni jag får höra då... :) min ungar säger att jag är den mest störda människa som finns... :O... o den ena dottern.. det här ska jag aldrig berätta för någon.. hahaha.... ooopss

hummm undrans om det har med åldern att göra??

jag o en arb kamrat, typ samma årgång som jag är, pratade idag om felsägningar, jag berättade såklart om min :) å då kom vi in på att sjunga.. båda sjunger gärna i bilen.

åh jösses vad bra man sjunger i bilen.. det gör Arb kamraten oxå.. hon berättade att hon tyckte en låt var så bra att sjunga till men hon kom inte ihåg vilken artist det var.. såå hon frågade sina barn (i övre tonåren), vad den där låten heter.. som hon.. åh va var det nu...va heter hon sångerskan... det är hon med den där Petter- låten; MorgonKåt...haha ha hon menade ju Microfonkåt med September.. här råkade hon ut för samma som jag... hennes ungar stirrade på sin mamma och frågade stilla ... va sa du mamma???? :) haha Mondjööö vilka snurriga tanter vi håller på att blir (är?).. tänk om 10 år! Jösses :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar