måndag 10 januari 2011

protein...

jag ger pollan Kraft muskel, hela 200g om dagen. Det är ett ganska nytt tillskott med bra med protein i. Bra att använda om man som vi behöver fylla på med protein för att få en bra kvot mellan energi o protein. Vissa hos oss har använt sig av lusern men man måste ge så mycket för att komma upp i samma mängd protein.

Ialla fall Pollan har blivit vääldigt snygg i kroppen måste jag säga, tom så stallkompisarna ser det :O o påpekar att hon ser ut som en biff :) (jag såg tom magmuskeln tydligt hela tiden idag... som jag har letat efter den och nästan varit övertygad om att näää det finns nog ingen :)

det är tom så att flera börjat ge Kraft muskel för de sett att det gör skillnad i kroppen på pollan o hennes hagpolare, de är ju väldigt lika i size, vikt och med samma benägenhet att lägga på sig förmycket .. så de har snarlik foderstat

men jag undrar.. om det inte ger lite väl mycket överslag i huvudet på henne..hon är väääldigt pigg o glad kan man säga. O vääldigt rädd för allt.. typiskt om det är så att kroppen mår toppen av detta men inte knoppen. Jag får prova att dra ner på det till hela 100g om dagen.. det är ju som en fis i rymden. Eller måste jag rida mer... humm what to doo...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar