lördag 26 februari 2011

ungdomar.

japp sådär ja..
ibland händer saker man aldrig tror kommer hända.

Dottern har skaffat pojkvän o det är ju gulligt å så...
å jag fattar mycket väl vad de gör, de är ju låångt över byxmyndighetsåldern.

problemet är ju att jag sover sjukt lätt... o hör allt...

Dottern har rummet intill oss. Hennes run är litet o hennes säng har vi klämt in på bredden (som är verkligen preciiis så det gick)allt efter hennes önskemål...

Jag har rotat fram öronpropparna jag fått med mig från nått besök på globen.. jag tar sömnpiller för att säkerställa att jag inte hör någonting alls från hennes rum
jag har verkligen sagt till henne.. "nu släcker vi o sover, kan ni vara tysta" innan jag stängde av tv'n.. tror man hon fattar vinken..
hjälper det???? nääää

jag tyckte jag hörde något men jag förnekade det sååå hårt att jag lyckades helt ignorera...

men det gjorde inte sambon.. å han är inte alls lika pryd som jag när det kommer till sånt.. så han informerade dottern idag (innan hennes pojkvän kom över till oss)

Att snälla dottern, du/ ni kan ju inte börja jöka när vi har släckt o stängt av allt det fattar du väl!!

Det såg ialla fall ut som om dottern fattade läget.. för hon skruvade på sig som aldrig förr o minnsan blev hon lite röd i fejjan...

jag som tyckte det var jobbigt bara att han sa så till henne inför resten av familjen så det skulle ta lite skruv..

jag kunde bara inte låta bli att tillägga om du inte slutar upp med att låta oss höra på era aktiviteter så kan minnsan jag o pappa hämnas.. hehe :)
DET tog skruv ialla fall...

Det ska väl vara själva faan om man inte får sova lungt i natt....

1 kommentar:

  1. Mohahahaha!! :P

    När Ras når den åldern får han bo på en annan våning! :P

    SvaraRadera