fredag 20 januari 2012

ok.. .jag ser ut som en snedkäftad hamster med påssjuka.. Kul ... Verkligen!

o i morgon har tessan o pollan starttid kl 18:40..typ..i Katrineholm.. Ok är det bra eller dåligt.. Tja det visar sig. Jag är mucho glad över att vi bara anmälde till en klass... Tänk den stackare som starar sin första klass vid 13:00 o sen rider andra klassen med näst sista start kl 18:50.. kul, eller inte :)

vi kommer vara hemma mitt i natten .. Vojne vojne

Det är ju riktigt kul att tävlingarna startar ... Shiiiit kul :) det är bara att nöta på.

Pollan är ju bara ungdomen och jag blir alldeles rörd över hur fina de är på tävling.

Jag blir iofs rörd över alla duktiga tjejer och deras fina ponnysar ... Jag är nog ingen tävlings människa... Tycker ju alla är söta o fina o alla borde vinna..man förstår ju hur mycket slit det ligger bakom en tävlingsstart... Men det går ju inte alla kan inte vinna :).

Någon måste komma sist, det så jag alltid till min mamma när jag var liten o jag alltid kom sist till/med allt som skulle göras..

Min mamma är inte typen som någonsin kommer sist ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar