tisdag 7 september 2010

humm jag är nog i en svacka ... urk idag gick det inte så bra att rida, inte igår heller, eller bra och bra, det är inget fel på hästen men jag har problem, jag kan inte sitta ner som man ska o då blir hon spänd och så blir det struttigt, jag har för långa tyglar (varför lixom??) å då blir ju bågen inte spännd alls..jag får ju såklart inte henne mellan hand och skänkel... å så är onda cirkeln igång. men hon är väääldigt söt och go.. hur ska vi klara av att sälja? jag förstår inte.. jag vill inte ens tänka på det. Hon har blivit så himlans cool idag har vi mött hästätande cyklister och joggare i varsel västar men pollan bara stanna och tittade och sedan lunkade hon vidare efter mig, så hade hon inte gjort för ett år sedan ojoj hon hade varti mycket upprörd då. Jag är väldigt kär i min ponny.

3 kommentarer:

  1. Ajajaj... är det jag som smittat med dåliga vibbar tror du? Måste gå o köpa en macka, sen kaffe! :D

    SvaraRadera
  2. Nä hjärtat det är inte du... det är min rumpa som studsar på hästen och min nacke som är som en ostkrok..... :)

    SvaraRadera
  3. Vad ska jag skylla på då? Det kändes i alla fall bättre efter igår än vad det gjorde i måndags...

    SvaraRadera