tisdag 28 september 2010

inget stall idag.. jag har lejt bort Sessan till Frida för jag behöver ha en stalledig dag och bara sitta i soffan... Frida är en väldigt orädd och duktig ryttare.. nu är ju Sessan väldigt snäll att rida på men hon har ju inte alltid varit det.. jag vill inte chansa o sätta upp någon som inte hanterar lite krut i kusen.
Jag fick lite pengar när jag fyllde år och jag har lagt undan en hjälm på fina affären... åh den är såå skööön, jag har nog aldrig haft en sån skön hjälm på huvudet.. det är en sån här..

o jag har nog aldrig köpt en sån dyr hjälm.. å då är den ju verkligen inte i dyrast klassen på något sätt... :) Det är en Charles Owen Wellington Classic
Shit va bra jag kommer att rida bra :) oh för att inte tala snygg jag kommer bli..

2 kommentarer:

  1. Det är helt fantastiskt vad ny utrustning kan göra för ridningen!! ;)

    SvaraRadera
  2. ooooo du kommer att var så bra nu med den där hjälmen på knoppen :P

    SvaraRadera