lördag 27 november 2010

%

jag och sambon har diskuterat hur många procent han äger av Pollan.. för han menar att han ska ha den procenten tillbaka när vi säljer.. yeah right.. men ialla fall
Båda två är urkassa på att räkna ut det :D... o jag tycker inte alls att jag behöver anstänga mig så fasligt mycket heller för den delen.. Det är ju så att när jag köpte Pollan så fattades det en liiiiten summa pengar.. o de "lånade" jag från sambon. Han hävdar envist som en get, att han ska ha den procenten jag lånade av honom tillbaka vid försäljning.. nu har vi ju inte ens annonserat än såå det kan ju dröja men men.... jag hävdar att den liiilla del som då skulle vara hans det är en stump på svansen och som alla vet så den klipper man ju av eller så kliver hästen av delar av svansen... så hans del är borta... han vägrar att ge sig så vi kommer ju inte fram till något :) så tokigt

Var på Globen igår och tittade på när Edward Gal hade träning. Han var verkligen bra. Och det är kul att se att även de riktigt bra ryttarna måste träna på precis samma som man själv.. att inte rida med handbromsen i .. att hästen måste gå fram innan man kan ta tillbaka...att rida fram och att sedan ta tillbaka .. tempoväxlingar övergångar i massor!!
Jag är nog lite sjuk.. för jag shoppade bara ett par handskar.. inte något mer...jättekonstigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar