lördag 20 november 2010

vilken vecka...

puh denna veckan har varit jättejobbig. Det har varit så mycket hela veckan det har gått i ett hela tiden, stallmöte, plugga inför uppkörning, MASSOR på jobbet. I Veckan har jag som tur är haft hjälp av arga dottern som inte har varit arg alls.. bara snäll och god hela veckan. Hon har hjälpt mig med Pollan både i Tisdags och onsdags. Jag har varit jättestressad över att jag skulle köra upp för BE kortet på tosdagen, inte stressad över själva körningen för den är ju enkel.. nää men den där förbenade säkerhetskontrollen och funktionsbeskrivningarna man måste kunna.. Men det gick ju jättebra!! Jag klarade det så nu kan jag köpa en större bil och större transport.. o framför allt jag kan köpa större häst och köra den lagligt :D. Jag är såååå glad över det!! Puh änligen kan jag släppa det.

Idag fyller sambon år så vi kommer ha folk här i eftermiddag... det betyder att jag måste röjja upp, det ser ut som en tattarfamilj bor här (vilket det iofs kanske gör men det behöver ju inte synas)
Men nu ska jag gasa iväg till stallet för tandläkaren kommer och snor ett par tusen (såå rooligt.. not)för Pollan ska ju vara fin i munnen, det är ju jätteviktigt.

tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar