fredag 5 november 2010

övningskörning

idag har jag övningskört på körskolan för BE kortet. Det ska bli spännande med uppkörning..hu jag måste plugga lastsäkring och kofficienter för det.. säkerhetskontroll och funktionsbeskrivningar för allt man kan råka få frågor på..nöta nöta nöta så det sitter, det är inte lätt sånthär har jag en förmåga att glömma eller helt enkelt bara sortera bort som onödigt vetande... inte bra i en situation som denna.

Den här bloggen är lite underhållande :)
Mullehästen

Jag vet faktiskt inte vad som flugit i mina döttrar.. åh den ena som brukar vara så arg hon har varit såå go o gla .. som kexchoklad.. hela veckan...ooh nu ljög jag visst hon har varit go o gla nästan hela veckan... men det räcker för mig, det gör mig glad.
Oh den andra dottern henne har jag inte behövt tjata på som en get, som jag ivanliga fall behöver. Nä hon har, utan att jag behöver ringa och påminna hundra gånger, klivit upp ur sängen frivilligt och åkt till stallet. Jag blir såå glad, det är ju så skönt att slippa tjata.
Lägg dessutom till att de båda tonåringarna har hjälpt till här hemma utan sura miner och det gör mig superlycklig. Tänk så lite som behövs för att man ska få hopp om kommande generationer.. helt fantastiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar