torsdag 25 november 2010

igår red jag i ridhuset.. det kändes inget bra.. jag red som en kratta.. o pollan var pigg i ville inte riktigt släppa till och bli rund och fin.. lägg till att vi var 8 st glada ryttare i ridhuset samtidigt, den är lite tricky :)för det blir ingen bra ridning, man snurrar mest runt och försöker att inte vara ivägen vilket är helt omöjligt att lyckas med. Vårt ridpass resulterade tyvärr i att pollan var bara mer spänd över ryggen när jag var klar :O.. inte bra!! What to doo?? jag blev lite förskräckt faktiskt.. hon har nog även spännt sig i blåsten (ja hon är ju en prinsessa)så lägg då på taskig ridning ja då blir det pannkaka :(

I morgon är jag ledig ;) och ska vara på Globen hela dagen, trevligt jag behöver ett brejk känner jag.

Jag försöker övertala min sambo att vi ska skaffa hund.. men shiit va envis han är.. han är orubblig.. o jag säger -meen snäällla om jag säljer hästen.... o han svarar.. -om du loovar att aldrig mer köpa en häst ...MÄH det kan ja ju inte lova, är han helt skruvad lixom...han har genonskådat mig.

Pollan fick ialla fall slippa ha mig eller dottern på ryggen idag hon fick istället springa runt i snöre och strecha ut ryggen, dottern sa att pollan tyckte det var toppen och attmhon frustade hela tiden och var nöjd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar