fredag 16 mars 2012


åh va skönt att det är fredag, förutom att jag är lite risigare än vanligt :) så har jag haft massor att göra på jobbet, det är möten kors o tvärs över hela Europa + att vi kommer få höjdar besök i nästa vecka... sen är det massor av av annat oxå såklart.

Det här såg jag på Carolina Gynnings blogg. Jag kan inte låta bli att tycka att det är helt muppigt. Jag skulle aldrig aldrig köpa ett par ridstövlar hur spejsade och vilket modehus det är är som gör dem, jag tycker det ser muppigt ut.



den ena dootern ville åka till IKEA idag och köpa sig en spegel hon tjatat om, och jag tänkte att tja.. vad ska man göra en fredagkväll?

Men då fick hon minnsan hänga med till stallet och hjälpa mig så det gick fort.
Och det gjorde hon, hon hängde med och skrittade ut på Pollan medans jag fixade det andra. Sen direkt hem och byta om o så tvinga med Sambon till IKEA :)

jag shoppade några lampor som jag ska ha i vardagsrummet.. de var skitballa :)

sådana här



jag ska hänga dem i en klump tänkte jag..

ska lägga upp foto på dem när de kommer upp (men det kan ju ta tid:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar