söndag 25 mars 2012

jaha då är helgen slut, fasiken va fort det går

I fredags hade jag en jättetrevlig kväll hos en arb kamrat, god mat lite vin och mycket mycket snack :)

på lördag morgonen så var det bara att ta sig in till stan för att träffa några föredetta arb kamrater. Vi åt lunch på Riche och sen tog vi en sväng på stan för att kolla in nya gallerian som precis öppnat.

det har blivit mycket skålande i helgen



I den nya gallerian finns Spiti, de hade många roliga saker. Jag shoppade en bok som är en låda man kan lägga saker i. Jag har massor av skit som behöver gömmas :)






Åså idag har jag stääädat och skurat hemma för fyyyfasiken vilka grisar det bor här!!

Pollan har trampat sig med brodden, såå typiskt, för jag tänkte häromdagen att jag skulle ta bort brodden men så glömde jag det och är inte det typiskt.
aja det blöder massor ialla fall och det är ju bra för då kommer den skit som finns i såret ut ialla fall :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar