torsdag 15 mars 2012

fortfarande inte frisk.. lite feber men det kan man ta piller emot och så får man dö hemma i kväll.

idag har jag varit i Kista på lurren.. jag är nog helt livsfarlig att gå o shoppa med, för varje gång så säger den jag är med att det är mitt fel att dem shoppar så mycket, trots att jag bara är med o inte shoppar själv.

Men på riktigt så Hittade arb kamraten ett par AS snygga stövlar, de var så snygga så jag dånade.
Dessutom hittade jag ett par skitsnygga stövletter som jag provade men de fanns inte i min storlek så jag klickade hem dem på nätet ist.. nätet är fantastiskt.

såhär ser de ut




jag har ju även shoppat mig en sommar jacka att ha i stallet... en såndär från Gina Tricot men jag har inte bestämt mig för om den är bra eller inte...om jag ska behålla den eller ej... måste få fundera på den. Så här ser ju den ut...





nåt heelt annat.. ibland bara undrar man varför vissa gör som vissa gör, som tex går på toa på jobbet och får sååå brådis att man inte har tid att sopla, nu är ju jag väldigt glad över att personen som gjort detta gjort 1an och inte 2an... visst är det fantastiskt otroligt.

4 kommentarer:

  1. jaa du förstår juu vilka snygga fötter jag kommer få :)

    SvaraRadera
  2. Har man feber ska man väl vara hemma och vila ;)

    Snygga dojjor, tänk om jag kunde gå i sånna klackar :)

    Och till sist, jobbar du på dagis? ;) För då kan man ju förstå att barnen kanske glömmer spola ibland :P

    SvaraRadera
  3. Precis!! Men tyvärr är det bara vuxna på jobbet.. o en o annan halvvuxen slyngel.. o så jag o Madde då som aallldrig blir vuxna, men spola i toan tror jag vi båda kan :D

    SvaraRadera