fredag 27 april 2012

nu har jag provat den dära ena padden igår.. det är den tjockare. Inte vet jag om jag tycker att den gjorde nåt underverk. Däremot, nu när jag har provat lite olika sadlar och igår satt i min sadel så slog det mig hur fruktansvärt hård den är i sitsen, som en planka faktiskt. Speciellt om man jämför med Amerigon.. men visst är det muppigt. Jag har alltid tyckt min sadel är mjuk o rätt ok i sitsen men det är den verkligen inte, inte när man jämfört med lite andra. Så jag som haft ågren för den nya sadeln för att det inte är heeelt perfa (jag studsar som en boll).. o det kommer ju inte hända eftersom jag känner efter alldels förmycket :)eftersom jag känner efter så kan jag inte bara slappna av o sitta... mitt vanliga issue.

2 kommentarer:

  1. - Kan du inte visa "paddarna"...hihi...jag fnissar än...

    SvaraRadera
  2. Jo bra ide!! det ska jag göra.. ska ta kort på dem ikväll.

    SvaraRadera