söndag 15 april 2012

Sonen fick sin efterlängtade dator idag, han var såååå glad.

Jag har bakat tårta med marängbotten .. jag har bakat marängbotten alltså till tårtan. Den har jag bakat två gånger.. det blev inte så bra första gången, det blev inte bra andra gången heller men lite bättre än första.

Jag har gått/ sprungit med dottern, hon skämdes för mig.

Jag tänkte att jag tycker det är sjukt jobbigt att gå eller springa men jag tycker inte det är så jobbigt att dansa.. så jag dansade i spåret till musiken jag hade i öronen.. jättebra motion juh... Elli höll på att gå hem så jag looovade att jag skulle sluta sjunga och dansa.. men jag gjorde några galoppombyten, passage o piaff, ja det är det närmsta jag kommer sånt :) då man gör det själv.
Då satte hon en jäkla fart och gick i snabb takt för då vet hon att jag inte hänger med. MÄH tarvligt!! Hon ska ju inte skämmas för mig, det är ju isåfall jag som ska skämmas för mig, men det gör jag ju tyvärr inte. Kanske bara kanske är det det som hon tycker är jobbigt.

man kan säga att jag gjorde spåret med blandade småhopp.

Jag ska göra spåret fler gånger.. eh i alla fall en gång i den kommande veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar