fredag 9 september 2011

ååå vilken tur att Cilla ville hänga med mig, så jag slapp åka själv. Jag hade absolut åkt vilse, dels för att jag i stressen glömde att skriva ut vägbeskrivningen, om inte hon kommit som en räddande ängel med vägbeskrivning så hade jag kört fel å hamnat i Knivsta eller nåt.

Pollan då.. ja hon var nog på sitt kinkigaste humör idag. Först vägrade hon ta ett steg på stallgången när jag satte på henne transportskydden... jag menar verkligen VÄGRADE... jag drog o smackade, lyckades få henne ur balans så hon rörde ena frambenet liiite... häpp fick ta till pisken o peta på rumpan.. :O.. då kunde hon masa sig som en snigel ut. Hon stannade flera meter från transporten o var bara fastlåst i backen.. inte som Pollan brukar...Hon gillar INTE när det rör sig på benen. Med hon gick på transporten utan några protester m en det gick väääldigt sakta.

Sen tycker jag nog att hon var aaaningens tjurig idag. Stackars Terese :( men hon fick tíll riktigt bra trav. Jag måste öva mer mer mer, så är det bara. Ryggning, Skänkelvikning.. bara öva..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar