fredag 30 september 2011

nu är det fredag igen å helgen är som vanligt späckad med grejjer :)
ikväll kommer Terese och rider pollan lite.

I morgon är det tävling :) igen men konkurensen är stenhård då det är en förklass till ponnyallsvenskan ELIT så vi kan verkligen inte ha några förväntningar på dem. Det är flera mycket rutinerade ryttare och ponnysar som gått höga klasser, o Pollan har aldrig gått detta programmet, mycket kul!!

på lurren shoppade jag en sviinit dyr kofta som jag klämt o tänkt på massor, men nu slog jag till..



äntligen!

Min karl är väl som alla karlar.. sur .. till o från. Ja det har nog alla hästtjejjer/tanter/ kärringar upplevt någon gång :).. såå när han ringde till mig för en stund sen kunde jag inte låta bli att svara.. Välkommen till de suras riksförbund.. då kunde han inte vara så sur längre. Men han är bra, han ringde för att fråga om han skulle köpa vin till mig :D såå efter stallet ska jag slänga mig i soffan och ta mig ett glas vin. Sen får vi se hur lång tid det tar för mig att somna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar