fredag 2 september 2011

jag har bytt till Halmpellets hos Pollan. Pollan trodde hon kommit till himmelriket hela boxen full med mat :)

Som jag vattnade o rafsade runt o trampade för att det skulle lösa upp sig så hon inte skulle föräta sig.






ÅÅÅ Heaven tänker Pollan o ignorerar Hö't... hela boxen är full med maaaat...yiiihaaa



men man får inte låta maten förgås.. nää kan nog äta lite av den oxå :)



Stackars Annica som har haft mardröm i natt om att jag tycker att hon är så fet att hon kommer att dö. Det tycker jag såklart inte men drömmar kan ju bli lite knasiga ;)
Själv så hade jag lite svårt att sova och jag vaknade till flera gånger och hade panik känsla över att Pollan hade förätit sig o låg heelt uppsprängd av alla halmpellets som hon stoppat i sig i natt..

Idag har jag beställt ett par Pikeur Lugana winter... så jag inte ska frysa om fläsket i vinter, det vore ju synd. Dessa kan verkligen rekommenderas om man är en fryslort på vintern, som jag. De är faktiskt skitsköna.
Jag har även beställt ett par Roeckl Winter Light & Grip.. åå som jag har klämt på sådana...men varit för snål för att shoppa... men å så skönt i kalla vintern med bra vantar.

Jag har även klickat hem ett par allväderstövlar till sonen... jösses va snabbt de kom. Jag klickade hem dem igår o i dag fick jag ett sms att jag kunde hämta ut den efter kl 17:00 idag. Det är snabbt! Sportamore heter stället jag beställde på.

Nä nu är det dags att åka till stallet och se om hon ätit upp allt halmpellets jag la in i går. Mycket spännande :)

2 kommentarer:

  1. Haha ja drömmar är bra tokiga ibland. Underligt att jag drömde att du tyckte det oxå, det måste bero på att du är så smal så jag är lite avis på dig för det :)

    Men usch vad läskigt att vakna med den känslan mitt i natten.... :S

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur på på båda påståendena :)... jag har fluffiga volanger på mittdelen..är inte smal, när man tänker efter har jag faktisk formen som en kyckling :) haha små smala korta underben o stor kropp :)

    jag verkligen tvingade mig själv att inte tänka mer på hästen proppmätt.. puh

    SvaraRadera