fredag 16 september 2011

näää

är det inte tyypiskt att man går o blir sjuk! Fy tusan va livet är orättvist.. jaja jag vet att massor av människor svälter o dör i världen men det är lite synd om mig ändå.

Troligtvis blev min kropp sur som tusan i onsdags när jag bestämde med Amanda på jobbet att jag skulle hänga på henne o en annan tjejj o provträna på gymmet som vi har avtal med.
Det är ju faktiskt bra att vi har 2500 i träningsbidrag och ett årskort kostar 3000. De har även simbassäng på det gymmet.

Vad händer dagen efter jo jag vaknar upp med tjock hals o begynnande feber/förkylning

Kroppen kan ju inte tala om vad den tycker om träning på ett tydligare sätt, eller hur?

Så nu ligger jag hemma o tycker synd om mig själv.

2 kommentarer:

  1. Det måste varit ostronen :)
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. jaa.. inte kan det vara champangen...??

    tror det var tanken på träning...uuu

    SvaraRadera