torsdag 22 september 2011

det är mycket nu..

puh.. men som man bäddar får man ligga, eller nåt.
igår hade jag en såndär dag som jag vet kommer bli heelt full och som jag brukar önska redan innan dagen kommit att den ska vara slut, jag brukar tänka, kan bara den här dagen ta slut så jag kan få lägga mig i sängen för då vet jag att jag klarat av dagen :).
Igår hade vi jouren i stallet så jag var tvungen att ta in hästarna. Sen kom Terese o red Arwen. De är sååå fina ihop och hon rider så mjuk o fint Terese :)

Efter det åkte jag o hämtade Affi så Dottern skulle få rida lektion för Malin på henne. Det behöver Dottern sannerligen. Hon skulle behöva rida lektion på Pollan oxå. Men nu var det Affi.. hon behöver få kläm på Affi. Det är en jättetrevlig häst men STOR och dottern är van vid en liten fjärt ponny. Tidvis fick hon faktiskt till det. Men hon orkade inte hålla i hop det längre stunder. Det är bara att nöta o nöta o nöta.. som vanligt med ridning. :)
(hon ser ut som en liten liten flicka på den stooora hästen :))

Mellan intaget så var vi förbi Stockholm Ridsport och jag råkade såklart köpa nåt.. inte mycket men jag shoppade ett set Mias paddar, de är sååå bra tycker jag.

jag har två set vita sådana och nu köpte jag Svarta. Jättenöjd.

sådana här fast svarta..



å så köpte jag en burk magnesium.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar