fredag 23 september 2011

Mitt jobb

Är verkligen varierande.
Jag skulle köpa present till en dirre o till en annan väry important person som jobbat lääänge på mitt jobb (länge enligt mitt jobb). Jag är ju verkligen skit dålig på presenter... Såå ja tänkte att vad ger man till en nä två "gubbar" i min egen ålder.. Nja lite äldre kanske... Som har allt.??? ja inte faan vet jag. Men sprit brukar ju funka på karlar.. Ja tog en repa till bolaget (där är jag vääldigt sällan, någon annan sköter det i min familj) o hamnade framför whiskey hyllan. Tänkte jag tar den dyraste jag hittar. Det MÅSTE ju vara bra... Å så tog jag en som var hälften så dyr. En till den höga chefen o en till den inte så höga chefen. Den dyra kostade 1200 pickadoller o den andra hälften då.
Den dyra fanns inte ens i kartongen, så dyr var den, så en expedit fick gå in på lagret o hämta den. Passade då på att fråga om det var den dyraste de hade, men det var det inte... :0 de hade en som kostade 10,000:- !! är inte det sjukt?
Jag tycker whiskey är bläää

Jag tycker ialla fall lådorna var fina ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar