söndag 11 september 2011

Debut i regional

hade pollan idag. Tessan och Pollan var sååå duktiga jämt o fint genom hela programet. Mycket bra! De var faktiskt skitsnygga. Tessan har ridit pollan 7 gånger och Pollan har startat LA 4 gånger totalt men detta var hennes första regionala tävling. De fick verkligen inte betalt för sin ritt men så är det ibland. Dressyr är en bedömmings sport och det får man bara gilla. Men man tycker ju att poängen ska hänga ihop. De var ialla fall i gott sällskap, Ponnyn som kom på platsen före var med på SM i år och Ponnyn som kom efter är en ponny som gått mååånga FEI program, o de tre var inte i närheten av placering... men men dommaren gillade den typen av ponny,
är det inte konstigt när de ekipaget som gått sm får en 5a på sits.. det tycker jag. Det är bara att komma igen.

Jag var ute o sprang i morse.. helt gaalet
nu har jag såååå jävla ont i mina beeen, jag tror jag är nästan död i benen.
Mest gör det ont i mina feta knän..alltså inte i själva knät utan i fettet som sitter runt knäna.
Dessutom höll jag på att bli sjösjuk när jag sprang för det gungade så i volangerna (eller fluffet runt midjan om man nu vill kalla det så) Jag måste ju nästan kunna säga att jag sprungit tre varv fast det egentligen bara var två, eftersom jag bär på massa extra kilon så är det ju lika tungt som att springa tre varv.... extra vikter behöver jag inte ta med.. de följer med ändå.

2 kommentarer:

  1. Haha, sjösjuk :)
    Heja, bra jobbat att du var ute och sprang, vart springer du någonstans?

    SvaraRadera
  2. jösses.. jag sprang i spåret vi har vid grimstaskolan ;).. väääldigt backigt -jobbigt
    jag har jetejete ont idag..

    SvaraRadera