torsdag 15 september 2011

mycket

nu är äntligen det eventet jag har hållt på med över och jag kan återigen andas normalt. Det är rätt mycket att göra innan om man säger så.

Några bilder från golfen
här är jag o kameranissarna som skulle filma o dokumentera dagen, jag skulle vara såå hjälpsam o hålla i microfonen..



å här är jag när kameranissen säger till mig att microfonen ska inte vara framför kameran..



här är en deltagare som letar efter sin boll.. inte riktigt på banan



å sedär .. jag hittade den..



här är en annan deltagare i samma "boll" som oxå hamnat liiiite snett



Jag har förstått att golf är en sport då man har röda eller gröna byxor för det "skojjar till det lite"

jag har förstått att golf ska spelas på banan inte i skogen.

Men en sak som jag inte förstår med golf det är att det ska vara sååå jäkla tyst när någon ska slå.. det är ju inte direkt så att de har en superladdad klubba som kan få frispel om det inte är tyst eller vid plötslig rörelse.
Man ska helst stanna sin golfbil om någon ska slå även om den personen är så långt bort att man endast kan gissa sig till att det är en golfare där och att den ska slå.. ev kan det se ut som om personen är väldigt nödig o ska slå en drill på gräsmattan

o man får inte säga ...- OJ va snett åt vänster.. det har jag lärt mig av egen erfarenhet.. inte poppis :O

Och så säger man -BRA slag! BRA gjort! Den lägger sig bra!.. fast man inte ser bollen alls.. man säger det bara av artighet...


Eftersom det har varit lite mycket den senaste tiden, så mycket att jag inte hunnit vara hemma alls så hade jag en hemmakväll igår. Sonen var lycklig över det, kul att någon blir glad ialla fall ;)
Jag hade en lååång date med tvättstugan. Det var inte lätt... först ska man brotta sig in där.. sen ska man ta sig fram till maskinen. Att hitta tvättmedlet är inte lätt bland all tvätt därinne.PUH.

men jag har fått en film från tävlingen..
här är en länk till ritten i söndags

å här är en bild innan start :)




å här är två från framridningen


3 kommentarer:

  1. Vad duktiga de är. Och du var fenomenal mickhållare ;)

    SvaraRadera
  2. jaa visst är jag tack! :) Ha ha ..

    SvaraRadera
  3. Och garanterat den snyggast mickhållaren han har haft :)

    SvaraRadera