torsdag 8 september 2011

hum...

hoppsan, jag har anmält Pollan och Terese till tävling. 2st faktiskt en nu på söndag och en i början av okt..
Den på söndag är en LA:1 det har pollan bara gått 4 ggr tidigare och det är väl ungefär där hon ska tävla, tycker jag. Jag tycker att hon är färdig i LB.
Jag har för mig att de bästa procent pollan och dottern fått 66% typ som bäst i LA.
Men sen så tyckte jag att det skulle bli så himlans kul om pollan startade en lite högre klass än vad hon gjort tidigre. Så jag anmälde till en förklass till en ponnyallsvenska... men OJ va jobbigt!! För det första trodde jag inte att hon skulle komma med då det är alltid de lagtävlande som har förtur :O.. o de brukar ju vara ganska många med reserver o sånt. Å för det andra är det en riktig chansning eftersom det är en högre klass än vad hon någonsin startat. För det tredje är det ju en allsvenska DIV ELIT (alltså jag trodde jag anmält tlll div ett's förklass)...å då toppas ju lagen, det kan man vara supersäker på.
Å nu när jag såg startfältet....eh.... hehehehe.. jag kanske har gjort bort mig. Jag blir nervös bara jag tänker på det.. det kniper i magen lixom....
Dett är ju trots allt första ggn för henne i någon klass högre än lokal LA:1.. o hon kanske inte riktigt hör hemma bland Eliten än ..hahhahahaha bland flera SM ekipage ..hahahhaha.
ojoj... såå intressant. Jag tror Tessan är en coool tjejj å pollan gillar att tävla. Intressant ska det bli. Inga stora förväntningar kan man ha... riktigt jobbigt o nervöst, redan. OK vi får helt enkelt öva liiite till... vi har ju heeela tre veckor på oss. Finns ju lite att slipa på, typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar